Lediga tjänster

Här finner du lediga tjänster samt bemanningsuppdrag inom resebranschen, besöksnäringen och mötesindustrin. Du kan även skicka in en spontanansökan så vet vi att du finns och är på jakt efter något nytt. Din spontanansökan finns hos oss 12 månader så kom ihåg att uppdatera den då och då eftersom vi arbetar aktivt med våra nätverk.
Välkommen till oss!

 

LEDIGA BEMANNINGSUPPDRAG:

  • Resesäljare med erfarenhet från butik med gott servicetänk och bra destinationskunskaper! Tidigare arbete inom resebranschen är ett krav samt att du kan chartersystemen och har viss kunskap i Amadeus. Start snarast möjligt – 31/3. Arbetstider må-fre 9-18:15 samt några lördagar 10-14. Borås. Heltid.
  • Finsktalande Reklamationsansvarig. Du behöver vara van att hantera klagomål och reklamationer i både tal och skrift samt administrera dessa. Som person är du öppen, ansvarsfull och serviceminded.  Meriterande med erfarenhet som guide el likn samt erfarenhet av LIME. Stockholm. Start 1/3 tom 30/6. Heltid
  • Superuser inom Amadeus sökes för 1 års vikariat! Krav mycket goda Amadeuskunskaper både kryptisk/grafisk miljö, vana av arbete i profiler, flytande sv/eng i tal och skrift samt Office365. Du ska vara självgående och våga ta egna initiativ gärna med hög social kompetens. Stockholm. Start 2/4. Heltid.
  • Säljorienterad, noggrann och driven projektledarassistent till grupp och konferens sökes. Du har god destinationskunskap, talar och skriver svenska/engelska flytande samt har god kunskap i Officepaketet, främst Word och Excel.  Amadeuskunskap, Trippus samt erfarenhet av likn. arbete är mycket meriterande men inget krav. Även resor utomlands med kunder och grupper samt arbete med företagets sociala medier ingår b la i arbetet. Start 1apr – midsommar samt mitten aug -31 okt med möjlighet till fast anställning! Stockholm.

LEDIGA FASTA TJÄNSTER:

  • Projektledare sökes till fast tjänst! Nu söker vi dig som är en mycket driven säljare med ett högt engagemang där det finns stor potential till utveckling och tillsammans med nuvarande ägare ta detta företag till nästa nivå! Du kommer arbeta med roliga och annorlunda event och konferensresor främst utanför Sverige där du gör allt från ax till limpa. Du är van att arbeta självständig och noggrannt och motiveras av högt uppsatta mål. Har förmågan att arbeta både konsultativt och kreativt tillsammans med kunderna med syfte att skapa en långsiktig och nära relation. Du är även lyhörd och konsultativ inför kundernas önskemål och van att komma med kreativa idéer. Att arbeta strukturerat med många pågående projekt samtidigt är vardagsmat för dig. Viktigt att du även är utåtriktad, social och tycker om att träffa nya människor då resor med grupper ingår i arbetet. Minst 2 års erfarenhet av liknade arbete i resebranschen och att du kan svenska/engelska flytande i både tal och skrift är ett måste. Kan du dessutom Amadeus, InDesign, Fortnox och van att arbeta med sociala medier är det en mycket stor fördel. Känner du igen i dig ovan beskrivning och tycker detta låter intressant är du välkommen att registrera ditt CV hos oss på vår hemsida med ditt personliga brev så återkommer vi till dig därefter. Ev. frågor skickas till susanna@resebemanning.se. Start 1 april 2018 eller efter ök. Stockholm.
  • Vi har flertal tjänster som Affärsresesäljare på väg in! Krav minst 2 års erfarenhet av försäljning av resor, GDS-erfarenhet helst inom Amadeus. Nogrann och serviceminded som person. Jourtider kan förekomma. Start april/maj. Skåne. Heltid.

Maila oss intresse på: info@resebemanning.se

Registrera även din Spontanansökan här så vi kan hitta dig.

Lediga tjänster hos Resebemanning


Felmeddelande
Du kan inte se denna webbsida eftersom du har för höga säkerhetsinställningar i din webbläsare.
Troligtvis är Javascript avstängt.